Medewerker administratieve dienstverlening

Vacature medewerker Administratieve Dienstverlening

Om ons team te versterken, zijn wij op zoek naar een:

Medewerker administratieve dienstverlening (32 – 40 uur)

WERK

  • het voorbereiden en verzorgen van financiële administraties, zowel op kantoor als bij cliënten
  • het verrichten van voorbereidende werkzaamheden voor het samenstellen van jaarrekeningen en tussentijdse cijfers
  • opstellen en voorbereiden van aangiften btw

JIJ

  • afgeronde MBO Bedrijfseconomie/Accountancy
  • zelfstandig werkend binnen een team
  • praktisch met een professioneel kritische houding
  • cliëntgericht

WIJ

  • een sterke accountants- en adviesorganisatie in de regio
  • sterke internationale focus (indien gewenst)
  • uitdagende werkzaamheden en goede ontwikkelingsmogelijkheden
  • marktconforme arbeidsvoorwaarden
  • groot genoeg voor een professionele werkwijze met het accent op kwaliteit en klein genoeg om onze cliënt persoonlijk te kennen
  • (internationale) cliënten in verschillende branches
  • informeel kantoor met een goede balans tussen werk en privé

Heb je interesse in deze functie? Dan maken we graag kennis met je in een persoonlijk gesprek. Solliciteren kan door het sturen van je cv en persoonlijke motivatiebrief via de onderstaande knop.

Meer info over deze vacature:

Bianca Jansens | Hoofd Administratieve Dienstverlening FSV Accountants
Bianca Jansens

Hoofd Administratieve Dienstverlening

Scroll naar boven