Medewerker administratieve dienstverlening
- Zaltbommel
- Administratie
- 32-40 uur
- MBO
Deel deze vacature:
Ben jij een administratieve duizendpoot en op zoek naar een uitdagende baan?
Dan is dit de vacature voor jou!
Wil jij:
- Afwisselende werkzaamheden;
- (Internationale) cliënten in verschillende branches;
- Werken bij een sterke accountants- en adviesorganisatie in de regio?
Lees dan snel verder!
De uitdaging
Als medewerker administratieve dienstverlening ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve taken binnen FSV. Je speelt een essentiële rol in het ondersteunen van accountants en cliënten.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:
- Het voorbereiden en verzorgen van financiële administraties, zowel op kantoor als bij cliënten;
- Het verrichten van voorbereidende werkzaamheden voor het samenstellen van jaarrekeningen en tussentijdse cijfers;
- Het opstellen en voorbereiden van aangiften btw;
- Het verwerken van financiële gegevens;
- Het verstrekken van administratieve ondersteuning aan onze cliënten;
- Het zorgdragen dat de administratieve processen voldoen aan relevante wet- en regelgeving.
Ilona KRas:
"Het is fijn dat de lijntjes hier heel kort zijn. Je kunt gewoon bij elkaar binnen lopen voor een praatje. Jongere en oudere medewerkers hebben hier veel respect voor elkaar, verdiepen zich in elkaars leven en werken fijn samen. Wat wil je nog meer?
Heb jij:
- Een afgeronde MBO opleiding Bedrijfseconomie/Accountancy;
- Zelfstandigheid binnen een team;
- Een sterke focus op cliënten?
Waar ga je op de koffie?
FSV is voor haar klanten de deskundige sparringpartner op het gebied van accountancy en advisering. Met onze 60 professionals zijn wij erop gericht onze klanten in alle branches te voorzien van advies in de dagelijkse en bijzondere situaties die ondernemerschap met zich meebrengt. Onze kracht is onze persoonlijke aandacht voor zowel onze klanten als onze medewerkers. Er heerst een informele en collegiale sfeer met veel ruimte voor vrijheid en flexibiliteit. We bieden uitgebreide opleidings- en doorgroeimogelijkheden om je professionele en persoonlijke groei te ondersteunen.
Bij FSV krijg je niet alleen een baan, maar ook een carrière vol mogelijkheden en een omgeving waarin je kunt groeien en bloeien. Sluit je aan bij ons team en bouw mee aan een veelbelovende toekomst.
Geïnteresseerd?
Ben je enthousiast geworden en wil je direct solliciteren of heb je nog vragen over deze functie? Aarzel niet en onderneem actie! Reageer via de onderstaande knoppen of stuur een e-mail naar s.smaling@fsv.nl. Vergeet niet om je meest recente CV (in Word) bij te voegen. Je kunt ook bellen naar 088-9005301. We zien graag jouw motivatie tegemoet waarom deze uitdaging uitstekend bij jou past!
Waarom FSV?
Wij hebben onze medewerkers gevraagd naar 6 positieve punten van FSV:
- FSV heeft een informeel kantoor met een goede balans tussen werk en privé;
- FSV biedt uitgebreide opleidingsmogelijkheden en doorgroeimogelijkheden;
- Als je bij FSV werkt krijg je een breed scala aan (internationale) cliënten in diverse sectoren;
- FSV heeft een hecht team met 60 inspirerende collega’s;
- Bij FSV krijg je verantwoordelijkheden die passen bij jouw kennis en ambities;
- FSV biedt goede arbeidsvoorwaarden aan zoals flexibele werktijden en een marktconform salaris.